Esok

Esok…

Ada apa dengan esok?

1) Esok Khamis bersamaan 26 hb

2) Esok Hari Ke 16 umat Islam berpuasa

3) Esok En Dato balik dr Induksi

4)..uhuhu esok En Dato exam untuk sah jawatan…

semoga kamu berhasil dengan izinNya..

*************************

Entri kali ini sedikit emosi. bukan emosi marah tapi lebih kepada kesedaran untuk diri sendiri. sesiapa yang nak baca boleh teruskan dan sesiapa yang rasa dah muak, tak mengapa 🙂

****************************************

ok saya sedar esok dah masuk Fasa 2 bulan Ramadhan..cepatnya masa berlalu. dah nak habis Ramadhan..

Dah 15 hari Ramadhan berlalu, tak tahulah tahun depan jumpa lagi atau tak.

Yang pastinya InsyaAllah tahun depan dah berubah status..

aha…

1) dari seroang yang single kepada double ( in mean dah hidup berdua) InsyaAllah

2) dari ada satu family dah ada dua

3) dari belum kerja mungkin tahun depan dengan izinNya dah ada kerja tetap 🙂

4) macam-macam lagi kemungkinan…

1-3 di atas pun mungkin boleh jadi atau tidak dengan kuasa Tuhan..

aku cuma boleh berharap yang terbaik dariNya sahaja.

Syahdu… syahdu sangat. lebih-lebih lagi dengar Imam tadi tersekat-sekat sebab sebak dengan kesedihan mungkin sebab bulan ini dah nak habis. Sebak bila baca Inna Anzalna…

Aku? perasaan aku pun turut berubah dengan keadaan itu. subhanallah…bagi aku terbaiklah Imam tadi sebab sedikit sebanyak dapat memberi kesan perasaan kepada makmumnya…

mudah mudahan perasaan ini kekal.

tak tahu jumpa lagi tak ramadhan tahun depan.. usia meningkat, dosa pun meningkat ;(

sedih…

**********************

Ok saya harap En Dato’ saya lulus exam esok dan dapat sah jawatan. paling tidak dia dah kerja 🙂

aku juga merindui insan bernama Didie

Leave a Reply

