Malas Layan

Ok ko de mslah ape?

ko buat muka pastu mcm xpuas ati.pastu diskas2 pasal picnic ko mcm xnk pegi pulak. kalo ko xnk aku pon xnk. buat ape aku nk duduk bangi lama2.

sudahlah. ko yg mulakan dulu. ko buat muka hari rabu. bila aku tnya nk mkn pe ko ckp xmkn. wei jwpn ko tuh sakitkan hati aku tau. ko hepi2 dgn kwn ko.bila ko sedih sbb dia buat ko down ko ngadu dgn aku. eiiii, panas ah dgn ko.

Ha, hari ni. ko igt aku suke ke duduk  U_ _ ni time2 org cuti, tp sbb aku malas nk tgk muka ko, so aku blah dr rumah. buat dosa je duduk umah dgn kdaan yg xbest.

tp aku rase ko xsdar pon. eii ko tahu ke x aku kecik ati. haah memg. sakit ati pon ade. dah2 aku xkisah skrg. ko nk ke x p picnic tu aku dh xkesah. sbb aku dgn  kwn kita pon blh p tmpt lain. x, kalo ko ade mslh ckp ah. bukan tnjuk kpl batu ko.

mcm ko sorng je ade mslh kan.

ehhh benci giler…

sudah lah ko

~~~nurulfika rase menyampah~~~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: