Say No

ok sejak aku dah tak ade apa2 nk buat so aku nk upload n mula berbelog semula… ok.

hari ini bangun dgn keadaan yg mcm emo… korg tau kan emo…

ok penah tak dgr pasal kwan. ha ok. aku bengang sebenarnya ni.

masa ko susah n ko rase si A tu suke mcm up up dri dia ko dtg n luah kat aku. aku pon pot pek pot pek bg motivasi kat ko.

bila ko dh ok, ko gelak, ko ketawa, ko hepi, ko ada carik aku?

huh~~~ sudahlah. aku malas nk dgr ape2 lagi.

jgn ingt aku ni tmpt ko sedih je. bila ko gembira ko lupe aku

nak maki je rase. ko tahu plak bila muka aku berubah dgn tabiat ko kan…

ape puya kwn la ko ni… mmg ko kwn pon. n lebih dr itu…

aku xnyesl tp aku kesal..

EMOSI aku hari ini

~~nurulfika~~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: