Malas Layan

Ok ko de mslah ape?

ko buat muka pastu mcm xpuas ati.pastu diskas2 pasal picnic ko mcm xnk pegi pulak. kalo ko xnk aku pon xnk. buat ape aku nk duduk bangi lama2.

sudahlah. ko yg mulakan dulu. ko buat muka hari rabu. bila aku tnya nk mkn pe ko ckp xmkn. wei jwpn ko tuh sakitkan hati aku tau. ko hepi2 dgn kwn ko.bila ko sedih sbb dia buat ko down ko ngadu dgn aku. eiiii, panas ah dgn ko.

Ha, hari ni. ko igt aku suke ke duduk  U_ _ ni time2 org cuti, tp sbb aku malas nk tgk muka ko, so aku blah dr rumah. buat dosa je duduk umah dgn kdaan yg xbest.

tp aku rase ko xsdar pon. eii ko tahu ke x aku kecik ati. haah memg. sakit ati pon ade. dah2 aku xkisah skrg. ko nk ke x p picnic tu aku dh xkesah. sbb aku dgn  kwn kita pon blh p tmpt lain. x, kalo ko ade mslh ckp ah. bukan tnjuk kpl batu ko.

mcm ko sorng je ade mslh kan.

ehhh benci giler…

sudah lah ko

~~~nurulfika rase menyampah~~~

Say No

ok sejak aku dah tak ade apa2 nk buat so aku nk upload n mula berbelog semula… ok.

hari ini bangun dgn keadaan yg mcm emo… korg tau kan emo…

ok penah tak dgr pasal kwan. ha ok. aku bengang sebenarnya ni.

masa ko susah n ko rase si A tu suke mcm up up dri dia ko dtg n luah kat aku. aku pon pot pek pot pek bg motivasi kat ko.

bila ko dh ok, ko gelak, ko ketawa, ko hepi, ko ada carik aku?

huh~~~ sudahlah. aku malas nk dgr ape2 lagi.

jgn ingt aku ni tmpt ko sedih je. bila ko gembira ko lupe aku

nak maki je rase. ko tahu plak bila muka aku berubah dgn tabiat ko kan…

ape puya kwn la ko ni… mmg ko kwn pon. n lebih dr itu…

aku xnyesl tp aku kesal..

EMOSI aku hari ini

~~nurulfika~~