bila aku dah cakap….

ok hari ni aku nak ckp.selalu aku nk ckp tp xckp…skrg aku mmg kena ckp. skrg ni otak aku kerja 24 jam n pk 2 bnda dlm 1 mase..

sgt teruk dan sgt xtahan. ok pg lg aku dh down dah. celik je mata msti nk pk tesis, tesis,tesis. adoi…smpai bila sumenya nk berakhir ni. dgn rasa yg masih xpuas hati pd sesorng aku diamkan je.

sbnrnya syes aku mahukan motivasi. I NEED MOTIVATION… knp? aku sndiri pon xtahu. dulu time baru2 nk apply study xrase sume ni tp skrg dh rase dah peritnya belajo ni ha…

adoi…xda sape pon yg dpt tahu perasaan aku ni melainkan kwn2 yg faham cemane perit jerihya study ni ha. cik didi selalu je ade utk aku cite sume.aku tahu dia juge begitu. dulu masa degree xdala kami rapat sgt sbb dia rapat dgn RJ je. bila skrg ni ok la sikit dh.dulu gosip je sesame.

dulu aku rapat dgn org lain tp sjk ada problm ni jd mcm xrapat lgsung sbb dia pon myb dh ade kwn baru. xpela, aku xkisah pon.langsung xkisah…ye mmg xkisah pon…ape2 ko nk buat skrg aku mcm dah xtahu sgt, so anggap je la sume ni kisah lama kan…

ye ye betul, bila aku dh ckp aku xsuka, mmg aku xsuka.jd jgn buat aku xsuka.

kalaulah boleh aku bgtahu semula aku ‘TAK NAK” aku ckp je dgn mak aku. tp sbb sume dh plan n tarikh dh tetap so aku kena hadap je. knp tibe2 aku jd gini ek… sbb aku kena marah.

aku xsuke kena marah.lgsung xbg smgt kat aku.. ish kamu pk kamu je sibuk ye. ok kita tgk nnti…

buat mase ni ak xnk sms n angkat kol kamu sbb kamu jgn pk kamu je bz 28 jam ok.. aku pon pening jugak dgn tugasan ini.

xpe, ape2 pun syukur pdMU sbb aku masih ada parents yg blh ada utk aku mase seng n sush. abah dgn mak selalu dtg sini utk tgk n share masalah yg membelenggu aku…tq mak n abah…terharu aku sbg anak.

mcm ada raksaksa dlm kpl otak ni. kata dd bkn raksasa tp syaiton nirrajim…

mgkin jugak aku perlu rehat,plan dgn emma n dd utk picnic ke ape ke spy hlgkan stresssssssss ni n blh menulis mcm biasa..

-nurulfika sdg berputus asa-

2 Comments (+add yours?)

  1. baya
    Feb 23, 2010 @ 09:09:46

    aku rindu sayang kamu! amacam..rasa termotivate tak? haha..oyoy mesti rasa nak sepak aku.

    pergi beli magazine ke buku ke, buat kopi and baca selama setengah jam tanpa diganggu tv ke radio ke mahupun org. tarik napas dan hiduplah seperti biasa.
    =)

    Reply

Leave a Reply

