JALAN MASING-MASING

Hari ini sudah menjadi sejarah berbekalkan segala kesungguhan aku dan rakanku Diyana @ Didie, kami berjaya bentang cdgn proposal Master Degree kami..Syukur..

Paling tidak satu harapan baru dan sudah ada jalan yang kami pilih untuk menghabiskan sisa-sisa pengajian di UKM ini. Walaupun ada beberapa komen dan soalan bersifat ujian tadi, namun aku berfikiran +ve dan mengambil iktibar setidak-tidaknya ia dapat membantu kami kelak.

Selesai pembentangan, aku dapat kad jemputan dari Mahani, coursemate yang hendak nikah bulan sembilan ini..wah, Ani sangat excited jugak menanti hari bahagia. Aku dan didie hanya berlawak di bilik siswazah “D, orang dah kawin …kita ni entah bila”. memang pun kami belum ada cadangan untuk menuju ke jalan itu. Mungkin nanti bila dah tiba masanya~ entah bila kan.. 😉

Awin pun dah nak kawin juga, bulan 12 kata Zu. Semalam Julimah kawan Paie yang aku kenal pun minta sms alamat..musim orang kahwin raya tahun ini.

jalan aku masih jauh…ye jauh lagi. paling tidak mesti mak dgn abah suruh dapat kerja dan stabilkan poket dahulu.Cita-cita aku pula mestilah dapat sebuah kereta hasil titik peluh sendiri. Peugeot 308 ke, yaris ke…heh~

Ye, itu sudah rezeki mereka, dan jalan masing-masing yang Tuhan bagi kepada setiap hambanya. Setiap orang diuji dengan bahagian masing-masing, ye lah jalan masing-masing pasti tidak sama yang diaturkan olehnya.

tumbuhan

~tak tahulah apa pewajaran letak gambar ini~

Advertisements

1 Comment (+add yours?)

  1. diyanalicious
    Aug 27, 2009 @ 22:14:15

    kOmen saya: gambar tak de kena mengena dengan entri..sila letak gambar aku. baru relevant.

    sekian

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: