matlamat & fokusku

hehhe, lama xupdate. mmg tersangatlah buzy nya diri ini. sehingga masa untuk balik kampung pun dah tertunda beberapa ketika. tak apa~kata mak n abah.

ye, tapi aku yg amat rasa akan kesibukan yang melanda diri ini. hahahah.byk sgt benda nak buat. salah aku jugak sebab tangguh kerja kan. so tanggungla sendiri cik fika oiii.

yes! tak jadi present proposal sebab Didie masih lagi xsiap. bila didie xsiap so xkan lah kami dah kena present kan…selamat lagi aku ini.[dah nyawa2 ikan pun xsedar2 lagi ye] hakhakhak….ye memang…masih xboleh fokuskan matlamat dalam masa terdekat ini. tak tahu kenapa. xbermotivasi langsunglah.

masa tak ada mood dah p shopping dgn kak nani, beli mcm2 plak. then, balik still xbermotivasi lagi..apekah aku ini…aku dan didie sama dan menjadikan tahap malas yang mencecah paras bahaya. tempah maut kami ini sebenarnya.dah duduk single room kata nak fokus on thesis tapi mcm gitu jugaklah…

akhirnya didie telah pulang ke rumah kakaknya ptg ini untuk hantar kak ida ke airport esok.ha, didie ko xda masa dah lagi. boleh pulak bersuka ria dgn calah yang cute tu kan…~adei, tinggal la aku seorang di sini didi.

ok sdg cari maklumat ttg VP Shell atau tempurung frasa kerja. rasa mahu jadikan blog ini utk perbincangan aspek sintaksis~~~berangan.

ok. no idea~ maklumat VP shell akan dikongsi kemudian ok.

~~~END~~~

Leave a Reply

